Psp scrap lessen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Psp scrap lessen fotobewerking van je kindjes
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stoofpotje Met Gehakt!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 778
Registratiedatum : 19-04-13

Stoofpotje Met Gehakt! Empty
BerichtOnderwerp: Stoofpotje Met Gehakt!   Stoofpotje Met Gehakt! Emptyma okt 03, 2022 3:46 am

Stoofpotje Met Gehakt!
in ChallengeDay, Diner, Slowcooker
Vandaag heb ik deze overheerlijke stoofgerecht gemaakt voor de challenge. De zomer lijkt bijna voorbij en ik moet zeggen dat ik stiekem wel zin heb in de herfst! De tijd van knus samen zijn, mooie kleuren in de natuur en uiteraard heerlijke stoofpotjes! Dit stoofpotje heb je redelijk snel op tafel getoverd en heb je binnen 30 minuten klaar. Je kan ook kiezen voor ander soort vlees. Als je runderriblappen zou kiezen ipv gehakt moet je het gerecht wel langer op het vuur laten pruttelen. Allebei heerlijk!

Hier komt het recept:

INGREDIËNTEN 2 PERSONEN
11 g khd per persoon
25 g uien
35 g peen
200 g gehakt
1 laurierblaadje
2 tl paprikapoeder
1/2 tl knoflookpoeder
1/2 tl kurkuma
1/4 tl komijn
1/4 tl gemberpoeder
1/4 tl korianderpoeder
1/4 tl kardemom poeder
1/4 tl kruidnagelpoeder
Snuf basilicum
Snufje chili
Snufje peper
Snufje zout
2 el kokosolie
100 g pompoen
100 g aubergine
125 g courgette
100 g paprika
100 g champignons
125 ml water
1/2 groentebouillonblokje
Bereidingswijze:

Snipper het uitje en snijd de peen in blokjes. Fruit het ui met de peen en gehakt in een pan met kokosolie en voeg de kruiden toe. Snijd de groenten in blokjes en voeg de pompoenblokjes bij het gehakt in de pan. Voeg na ongeveer 15 minuten de rest van de ingrediënten toe, breng het aan de kook. Draai het vuur zacht en laat het stoofpotje pruttelen totdat alle groenten beetgaar zijn gekookt.

Enjoy! X
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psplessen123.actieforum.com
 
Stoofpotje Met Gehakt!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Gehakt bakken met Paprika
» Gevulde paprika (gehakt en geitenkaas)
» Kidneybonen met gehakt, sperziebonen en perzik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Psp scrap lessen :: Koolhydraatarme recepten-
Ga naar: